اطلاعیه شماره 2 واحد فروش مرکزی:

قابل توجه همه همکاران فروشندگان و بازاریابان گرامی:

از تاریخ 18 بهمن 99 تغییرات زیر را در نحوه دریافت اطلاعات مشتریان خواهیم داشت، لطفا موارد را دقیق و طبق توضیحات خواسته شده انجام دهید:

1- فرم استشهاد به هیچ عنوان خالی نباشد تمام قسمت ها کامل پر شود . خط خوردگی و لاک گرفتگی نداشته باشد . قسمت کسبه حتما مهر و امضا داشته باشد . 

2- فرم مصادیق مجرمانه هم امضا شود.

3- کلیه مدارک دریافتی اسکن شود، سایه دست و یا موبایل در تصویر نباشد، و حتما تمام قسمت های اضافه عکس کراپ (برش) زده شود، در صورت اسکن با نرم افزار موبایل حتما از نرم افزار cam scanner  نسخه کرک شده موجود در سایت استفاده گردد (در سایت قسمت آموزش دانلود ها).

4-  تصویر کارت بانکی مشتری حتما گرفته شود.

5-  تاییدیه شبای کامل شامل نام و نام خانوادگی، شماره حساب، شماره شبا، نوع بانک، مهر بانک مربوطه می‌باشد. در صورت گرفتن تایید شبا از سایت بانک حتما از صفحه سایت عکس گرفته شود طوری که نام و آرم بانک مربوطه مشخص باشد و عکس رنگی ( سیاه و سفید مورد قبول نیست) و شامل نام و نام خانوادگی، شماره حساب، شماره شبا باشد.

6- در زمان گرفتن تایید شبا از سایت حتما شماره شبای گرفته شده با شماره شبای روی کارت بانکی مشتری تطبیق داده شود.

7- حتما نحوه آشنایی مخاطب با مجموعه (بانک، دیوار ... ) در اولین تیکت ذکر شود. در صورتیکه مخاطب از طرف بانک بود نام بانک و شعبه پرسیده شود.

8- حتما استوک بودن دستگاه هایی که نو نیستند به مشتری اعلام گردد، در صورتیکه مشتری اعلام کند که این مورد به ایشان توضیح داده نشده است برای فرد خاطی جریمه منظور خواهد شد.

9- مدارک اتباع حتما بصورت صحیح اسکن گردد.

10-   در صورتیکه مشتری کد رهگیری مالیاتی دارد، حتما بصورت پیامک و یا پیام در وتسآپ برای شما ارسال کند و کد رهگیری حتما در تیکت بصورت تایپی و هم اسکرین شات از پیام ارسالی مشتری در پنل قرار گیرد.

11-   حتما روزانه چندین بار قیمت ها و موجودی دستگاه ها از لینک مربوطه چک شود.

با تشکر

 

مدیر واحد فروش
اصغری



Sunday, February 7, 2021

« بازگشت